עו"ד תאונות דרכים תל אביב | עורך דין תאונת דרכים בתל אביב - עו''ד יוסף קוסטיקה
 
עורך דין תאונות דרכים בתל אביב
 
בעולם מושלם לא היה צורך לפנות אל עו"ד תאונות דרכים בתל אביב. הרי לפי חוק הפלת"ד ובהתאם לביטוח החובה שלכם אתם אמורים לקבל פיצויים מחברת הביטוח. מדובר בפיצויים המכסים את הנזקים הגופניים שנגרמו לכם ואת המשתמע מהם כמו אובדן כושר השתכרות, נכות, כאב וסבל, הוצאות על טיפולים רפואיים, סיוע סיעודי – ועוד.




 
יחד עם זאת, אנו לא חיים בעולם מושלם. אנו בחיים בעולם בו שירותי עו"ד תאונות דרכים בתל אביב הינם חיוניים ונחוצים ביותר. אכן, לאחר תאונת דרכים ניתן לזכות בפיצויים גבוהים מאוד אשר מהווים תמיכה חשובה ביותר בתקופת ההחלמה וכאשר האדם סובל מפגיעות שונות המשפיעות על כלל מישורי חייו. ואולם, אנו רואים כי ישנם פערים עצומים בין גובה הפיצויים שנאותות לשלם חברות הביטוח כאשר אין ייצוג של עורך דין לעומת גובה הפיצוי המוצע כאשר יש ייצוג של עורך דין בתביעה.
 
לגבי עורך דין תאונת דרכים תל אביב צריך לדעת שלמרבה הצער, לעיתים קרובות אנשים אינם פונים על עורך דין תאונות דרכים בתל אביב לקבלת ייעוץ, אלא ממהרים לפנות אל חברת הביטוח ולהגיש לה את המסמכים הנדרשים. התנהלות זו לוקה לצערנו בתמימות עקב אי הבנה של הזכויות המגיעות למבוטח, התהליך הצפוי לו, האינטרסים של חברות הביטוח, והדרכים שבהם ניתן להגדיל את גובה הפיצויים המגיעים. במקרים אלו הפיצוי הכספי הינו נמוך משמעותית ממה שניתן היה להשיג, התהליך ארוך ומתיש, הכספים אינם מגיעים כשצריכים אותם, ולעיתים התביעה אף נדחית על ידי חברת הביטוח מכל וכל.
 
עורך דין תאונת דרכים בתל אביב זה נושא מורכב. על כן, הדבר החשוב ביותר לאחר התאונה (כמובן אחרי שקיבלתם טיפול רפואי) הוא להתקשר אל עו"ד תאונות דרכים תל אביב. מדובר בבעל מקצוע המכיר היטב את החוק ואת התקנות השונות, ומכיר היטב את התהליך מול חברות הביטוח על שלביו השונים ומורכבויותיו. עו"ד תאונות דרכים בת"א יוכל להנחות אתכם כבר למן השלבים הראשונים כדי למנוע טעויות קריטיות העלולות לעלות לכם בממון נכבד ובעוגמת נפש. יתר על כן, עורך הדין יהווה עבורכם משענת משפטית איתנה בתקופה סוערת זו, ינחה אתכם לכל אורך השלבים, יבהיר לכם את הנעשה ואת הצפוי, וייצג אתכם בנחישות ובחוכמה מול נציגי חברת הביטוח.
 
למשרד עורך דין תאונות דרכים תל אביב יוסף קוסטיקה ניסיון עשיר ורב שנים בייצוג לקוחות לאחר תאונות דרכים, בין אם מול חברת הביטוח, בבתי המשפט או במוסד לביטוח לאומי. על מנת לקבל מידע נוסף בנושא, ולקביעת פגישת ייעוץ ראשונה ללא עלות או התחייבות מצדכם, הנכם מוזמנים להתקשר אלינו בטלפונים 077-557-8665 או 050-7873868.